Προσθέστε προϊόντα εισάγοντας κωδικούς
Όροι και Προϋποθέσεις b2b.innpro.gr
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣ που ισχύουν μέχρι τις 20.06.2024 - ολόκληρο το αρχείο για να το κατεβάσετε ΕΔΩ
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣ που ισχύουν μέχρι τις 04.12.2025 - ολόκληρο το αρχείο για να το κατεβάσετε ΕΔΩ
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣ που τέθηκαν σε ισχύ στις 04.12.2025:
1. Γενικές πληροφορίες
1.1 Η πλατφόρμα B2B αγορών b2b.innpro.gr, εφεξής καλούμενη "πλατφόρμα B2B" ανήκει στην INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI sp. z o.o εγγράφηκε στο Εθνικό Δικαστήριο στη διεύθυνση Rudzka 65C, 44-200 Rybnik με τον αριθμό KRS 0000944160 από το 10ο Οικονομικό Τμήμα του Εθνικού Δικαστηρίου του Περιφερειακού Δικαστηρίου στο Gliwice, ταυτοποιώντας τον εαυτό του με τον αριθμό NIP: 6423234719, BDO: 000556885, με την ιδιότητα του μεγάλου επιχειρηματία, σύμφωνα με το άρθρο 4γ του Νόμου περί Αποτροπής Υπερβολικών Καθυστερήσεων Εμπορικών Συναλλαγών της 8ης Μαρτίου 2013, Εφημερίδα των Νόμων 2023.1790.
1.2 Ο Πωλητής πραγματοποιεί μέσω της Πλατφόρμας B2B πωλήσεις προϊόντων και ψηφιακού περιεχομένου που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες της Πλατφόρμας B2B, εφεξής αναφερόμενα ως "Εμπορεύματα", και παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται σε αυτό το παράρτημα «Όροι και Προϋποθέσεις».
1.3 Οι όροι και προϋποθέσεις της Πλατφόρμας B2B b2b.innpro.gr, εφεξής αναφερόμενοι ως "Όροι και προϋποθέσεις", είναι όροι και προϋποθέσεις που αναφέρονται στο άρθρο 8 του Νόμου της 18ης Ιουλίου 2002 για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (Φύλλο Εφημερίδας 2020.344 j.t., όπως τροποποιήθηκε). Οι Όροι και οι προϋποθέσεις είναι διαθέσιμοι δωρεάν στους Πελάτες πριν από τη σύναψη συμφωνίας μέσω συνδέσμου που βρίσκεται στην αρχική σελίδα της Πλατφόρμας B2B, στο τέλος της ιστοσελίδας υπό τον τίτλο «Όροι και προϋποθέσεις για τους καταναλωτές - πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος b2b.innpro.gr» (https://b2b.innpro.gr/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html). Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να κατεβάσει και να εκτυπώσει τους Όρους και τις προϋποθέσεις. Οι Όροι και οι προϋποθέσεις είναι, επίσης, διαθέσιμοι κατόπιν αιτήματος του Πελάτη με τρόπο που επιτρέπει την απόκτηση, αναπαραγωγή και καταγραφή του περιεχομένου τους μέσω του συστήματος επικοινωνίας που χρησιμοποιεί ο Πελάτης.
1.4 Ένας "Πελάτης" στην έννοια των Όρων και Προϋποθέσεων είναι ένας επιχειρηματίας σύμφωνα με το Άρθρο 4 του Νόμου της 6ης Μαρτίου 2018, ο οποίος τοποθετεί παραγγελία ή δημιουργεί λογαριασμό ή χρησιμοποιεί άλλες υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά στην Πλατφόρμα B2B. Βάσει του Νόμου των Επιχειρηματιών (Φύλλο Εφημερίδας 2021.162 j.t., όπως τροποποιήθηκε), τίθεται ως εξαίρεση ένας επιχειρηματίας που είναι φυσικό πρόσωπο και συνάπτει συμφωνία με τον Πωλητή που σχετίζεται άμεσα με την επαγγελματική δραστηριότητα που εκτελεί αυτό το άτομο, όταν το περιεχόμενο αυτής της συμφωνίας δείχνει ότι δεν είναι επαγγελματικής φύσης για τον επιχειρηματία, κυρίως λόγω του αντικειμένου της επαγγελματικής του δραστηριότητας, στοιχείο που καθίσταται διαθέσιμο με βάση τις διατάξεις του Κεντρικού Μητρώου και Πληροφοριών για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα.
1.5 Για να χρησιμοποιήσει ο Αγοραστής την Πλατφόρμα B2B, πρέπει μόνος του να αποκτήσει πρόσβαση σε μια συσκευή που του επιτρέπει να προβάλει ιστοσελίδες και να εκτελεί ενέργειες σε αυτές, να έχει τη δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο, να χρησιμοποιεί έναν browser και να διαθέτει λογαριασμό email, που του επιτρέπει να λαμβάνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο Πωλητής διασφαλίζει ότι η Πλατφόρμα B2B λειτουργεί σωστά για τον Αγοραστή χρησιμοποιώντας τους ακόλουθους περιηγητές:
a. Internet Explorer έκδοση 10.0 ή μεταγενέστερη με ενεργοποιημένη υποστήριξη για Java applets ή
b. Mozilla Firefox έκδοση 17.0 ή μεταγενέστερη με ενεργοποιημένη υποστήριξη για Java applets ή
c. Opera 12.0 ή μεταγενέστερη με υποστήριξη για ενεργοποιημένα Java applets, ή
d. Google Chrome έκδοση 23.0 ή μεταγενέστερη με υποστήριξη για ενεργοποιημένα Java applets ή
e. Safari έκδοση 5.0 ή μεταγενέστερη με υποστήριξη για ενεργοποιημένα Java applets ή
f. Microsoft Edge έκδοση 25.10586.0 ή μεταγενέστερη με ενεργοποιημένη υποστήριξη για Java applet
Επιπλέον, η ελάχιστη ανάλυση οθόνης που επιτρέπει άνετη περιήγηση στις σελίδες της Πλατφόρμας B2B είναι 1024 x 768pixels. Για την πλήρη λειτουργικότητα του online καταστήματος, ο Πωλητής συνιστά να ενεργοποιηθεί η αποθήκευση cookies στον browser.
1.6 Η χρήση της Πλατφόρμας B2B με τρόπο που αντίκειται στον νόμο, ιδίως παραβιάζοντας τα προσωπικά δικαιώματα του Πωλητή ή τρίτων, παρεμβαίνοντας στη λειτουργία της Πλατφόρμας B2B, συμπεριλαμβανομένης της παροχής παράνομου περιεχομένου μέσω αυτής, απαγορεύεται.
1.7 Άλλα πρόσωπα που χρησιμοποιούν την Πλατφόρμα B2B εξ ονόματος του Πελάτη πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένα να ενεργούν εξ ονόματος του Πελάτη και να αναλαμβάνουν τις ανάλογες υποχρεώσεις για λογαριασμό του Πελάτη. Όποτε αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις αναφέρονται στον Πελάτη και ισχύουν αντίστοιχα για το άτομο που ενεργεί εξ ονόματος του Πελάτη κατά τη χρήση της Πλατφόρμας B2B.
2. Πραγματοποίηση αγορών
2.1 Η πραγματοποίηση αγορών στην Πλατφόρμα B2B είναι δυνατή οποιαδήποτε ημέρα και οποιαδήποτε ώρα, με την προϋπόθεση ότι η εκτέλεση των παραγγελιών που τοποθετούνται εκτός των κανονικών ωρών εκτέλεσης παραγγελιών (Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός αργιών, ώρες 8.00 - 13.00) θα ξεκινήσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
2.2 Οι αγορές στην Πλατφόρμα B2B πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά, όπου η διεύθυνση email και ο κωδικός πρόσβασης του Πελάτη αποτελούν τον μοναδικό τρόπο αναγνώρισης, ενώ οι επιτυχώς τοποθετημένες παραγγελίες με τα παραπάνω στοιχεία θα αποτελούν νομική δέσμευση για τα μέρη.
2.3 Η τοποθέτηση μιας παραγγελίας είναι δυνατή μετά την εγγραφή στην Πλατφόρμα B2B –η δημιουργία λογαριασμού στην Πλατφόρμα B2B, η οποία πραγματοποιείται μετά τη συμπλήρωση και αποδοχή της φόρμας εγγραφής, είναι διαθέσιμη κάνοντας κλικ στη δημιουργία λογαριασμού (https://b2b.innpro.gr/client-new.php?register&wholesaler=true). Η εγγραφή στην Πλατφόρμα B2B δεν υποχρεώνει τον Πελάτη να τοποθετήσει οποιοδήποτε ελάχιστο αριθμό παραγγελιών. Η υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού παρέχεται δωρεάν για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα, οποτεδήποτε και χωρίς κάποια δέσμευση, να διαγράψει τον λογαριασμό του.
2.4 Η παροχή οποιασδήποτε πληροφορίας από τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη ή των εκπροσώπων του, είναι προαιρετική. Ωστόσο, η απουσία παροχής πληροφοριών που έχουν επισημανθεί ως υποχρεωτικές θα έχει ως αποτέλεσμα τη μη επιτυχή δημιουργία του λογαριασμού ή την μη επεξεργασία της παραγγελίας.
2.5 Για να αποστείλει μια παραγγελία μέσω της Πλατφόρμας B2B, ο Πελάτης:
a. ανοίγει τον ιστότοπο https://b2b.innpro.gr/
b. συνδέεται στον λογαριασμό του
c. ακολουθεί τις πληροφορίες που περιέχονται στην ιστότοπο και τα μηνύματα που εμφανίζονται, επιλέγει τα Είδη προσθέτοντάς τα μεμονωμένα στο καλάθι, τον αριθμό των προστιθέμενων αντικειμένων, ενώ επιλέγει τον τρόπο παράδοσης και πληρωμής, σύμφωνα με τις επιλογές που προσφέρονται από τον Πωλητή
d. αποδέχεται τη σύνοψη των επιλεγμένων Ειδών, της μεθόδου και του κόστους πληρωμής και της μεθόδου και του κόστους παράδοσης που του παρουσιάζονται και τοποθετεί μια παραγγελία για την παράδοση των Ειδών που έχουν τοποθετηθεί στο καλάθι κάνοντας κλικ στο κουμπί "Παραγγελία και πληρωμή".
2.6 Στη φόρμα παραγγελίας, είναι αναγκαίο για τον Πελάτη να παρέχει τα στοιχεία του πελάτη που τοποθετεί την παραγγελία, του παραλήπτη, τη διεύθυνση παράδοσης (εύρος δεδομένων που ορίζεται στο σημείο 7.2 των Όρων και Προϋποθέσεων) και δεδομένα περί των Ειδών: τύπος και ποσότητα, τρόπος παράδοσης, τρόπος πληρωμής. Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει τα σχόλιά του προς τον Πωλητή ή τον courier. Ο Πελάτης επιβεβαιώνει ότι αποδέχεται τους όρους αυτών των «Όρων και Προϋποθέσεων» και έχει διαβάσει την πολιτική απορρήτου της Πλατφόρμας B2B. Η φόρμα παραγγελίας περιλαμβάνει, επίσης, πληροφορίες σχετικά με την αναμενόμενη ταχύτερη δυνατή ημερομηνία παράδοσης. Η πραγματική ημερομηνία μπορεί να διαφέρει από την ημερομηνία που αναγράφεται στη φόρμα παραγγελίας, σύμφωνα με το σημείο 3.2 των Όρων και Προϋποθέσεων.
2.7 Η ηλεκτρονική υπηρεσία στη μορφή φόρμας παραγγελίας παρέχεται δωρεάν και η φύση της είναι εφάπαξ. Ξεκινά από τη στιγμή προσθήκης του πρώτου Είδους στο καλάθι και λήγει τη στιγμή της τοποθέτησης μιας παραγγελίας ή τη στιγμή πρόωρης λήξης της τοποθέτησης μιας παραγγελίας από τον Πελάτη.
2.8 Η αποστολή της παραγγελίας από τον Πελάτη (κλικ στο κουμπί "Παραγγελία και πληρωμή") αποτελεί δήλωση πρόθεσης να συνάψει συμφωνία πώλησης με τον Πωλητή, σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις και το ισχύον δίκαιο, καθώς και την υποχρέωση πληρωμής για τα προς παράδοση Είδη, όπως και την κάλυψη του συμφωνημένου κόστους της συναλλαγής.
2.9 Μετά τη λήψη της παραγγελίας από τον Πελάτη, ο Πωλητής θα επιβεβαιώσει όλα τα σημαντικά στοιχεία της παραγγελίας, αποστέλλοντας ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει παρασχεθεί από τον Πελάτη. Από τη στιγμή που ο Πελάτης λαμβάνει το email, που αναφέρεται στην προηγούμενη πρόταση, συνάπτεται μια συμφωνία πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή, σύμφωνα με την οποία ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει τα Είδη στον Πελάτη και να μεταφέρει την ιδιοκτησία τους στον Πελάτη (βλέπε στο σημείο 2.10 παρακάτω) και ο Πελάτης αναλαμβάνει να παραλάβει τα Είδη και να πληρώσει την τιμή στον Πωλητή, αλλά και να καλύψει τα συμφωνημένα κόστη συναλλαγής.
2.10 Σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων των Ειδών για τα οποία ο Πελάτης έχει καταχωρίσει παραγγελία, ο Πωλητής θα ενημερώσει τον Πελάτη για αυτό μέσω email. Αυτό μπορεί να συμβεί σε μια κατάσταση όπου ο Πελάτης έχει αγοράσει Είδη που δεν ήταν διαθέσιμα τη στιγμή της παραγγελίας (ο αριθμός των διαθέσιμων τεμαχίων των Ειδών επισημαίνεται στην Πλατφόρμα B2B). Ο Πωλητής μπορεί, επίσης, να προτείνει επέκταση του χρόνου αναμονής για την παράδοση των Ειδών που έχουν παραγγελθεί από τον Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, ο Πελάτης μπορεί να παραιτηθεί από την παραγγελία ή να εκφράσει συγκατάθεση για την επέκταση του χρόνου αναμονής για την παράδοση των Ειδών. Εάν ο Πελάτης δεν ανταποκριθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί. Σε αυτό το email, ο Πωλητής μπορεί να καθορίσει την εκτέλεση της παραγγελίας που έχει καταχωρίσει ο Πελάτης υπό τον όρο της καταβολής προκαταβολής πλήρους ή εν μέρει για τα προς παράδοση Είδη, ανεξαρτήτως του επιλεγέντος τρόπου πληρωμής από τον Πελάτη.
2.11 Η σύμβαση πώλησης συνάπτεται στην αγγλική γλώσσα. Η καταγραφή, η ασφάλεια και η διάθεση προς τον Πελάτη του περιεχομένου της συναφθείσας σύμβασης πώλησης θα πραγματοποιηθούν με το να καταστούν διαθέσιμοι αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα της Πλατφόρμας B2B, καθώς και με την αποστολή στον Πελάτη ενός email, όπως προβλέπεται στο σημείο 2.9. των Όρων και Προϋποθέσεων. Το περιεχόμενο της σύμβασης πώλησης καταγράφεται επιπλέον και ασφαλίζεται στο IT σύστημα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
2.12 Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από ένα συμφωνημένο συμβόλαιο πώλησης με τον Πελάτη εντός 30 ημερών από την ολοκλήρωσή του χωρίς να αναγκάζεται να δώσει οποιαδήποτε αιτιολόγηση.
3. Παράδοση Ειδών
3.1 Η παράδοση των Ειδών θα πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που επιλέγει ο Πελάτης κατά την παραγγελία. Τα έξοδα παράδοσης θα κοινοποιηθούν στον Πελάτη κατά τη διαδικασία παραγγελίας και θα επιβεβαιωθούν στο ηλεκτρονικό μήνυμα που αναφέρεται στο σημείο 2.9 των Όρων και Προϋποθέσεων.
3.2 Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες, υπολογιζόμενος από την ημέρα πίστωσης του τραπεζικού λογαριασμού του Πωλητή με την πληρωμή των Ειδών μαζί με τα συμφωνημένα έξοδα αποστολής -σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική μεταφορά- ή υπολογιζόμενος από την ημέρα καταχώρισης και επιβεβαίωσης της παραγγελίας - σε περίπτωση πίστωσης. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για την κατάσταση που αναφέρεται στο σημείο 2.10 παραπάνω, όπου ο Πελάτης αποδέχεται επέκταση της περιόδου παράδοσης. Η εταιρεία μεταφορών ενημερώνει τον Πελάτη με τη μορφή email ή μηνύματος για τις λεπτομέρειες της παράδοσης, ειδικότερα παρέχοντας το tracking number ή παρέχοντας ένα σύνδεσμο για την παρακολούθηση των σταδίων της παράδοσης.
4. Πληρωμές
4.1 Υπό την προϋπόθεση του δικαιώματος του Πωλητή που αναφέρεται στο σημείο 2.10 τελευταία πρόταση, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να πληρώσει τα παραγγελθέντα Είδη, χρησιμοποιώντας έναν από τους τρόπους πληρωμής που προσδιορίζονται στη φόρμα παραγγελίας.
4.2 Ο Πωλητής μπορεί, με βάση ξεχωριστές συμφωνίες, να χορηγήσει στον Πελάτη εμπορική πίστωση. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης υποχρεούται να πραγματοποιήσει την πληρωμή εντός της περιόδου που καθορίζεται στις σχετικές συμφωνίες για την εμπορική πίστωση.
4.3 Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη μέθοδο προπληρωμής, η μη λήψη της πληρωμής στον λογαριασμό του Πωλητή εντός 3 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας θα οδηγήσει στην ακύρωση της παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει ξανά την παραγγελία, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των Ειδών, και να επιλέξει άλλο τρόπο πληρωμής.
4.4 Οι τιμές των Ειδών δίνονται σε νομίσμα EUR.
4.5 Κάθε παραγγελία θα συνοδεύεται από απόδειξη αγοράς σε μορφή απόδειξης ή τιμολογίου. Ο Πελάτης συμφωνεί να λαμβάνει τα τιμολόγια σε ηλεκτρονική μορφή.
5 Παράπονα σχετικά με υπηρεσίες και εγγύηση
5.1 Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παράπονα σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον Πωλητή ηλεκτρονικά, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στον Πωλητή, μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που αναφέρονται στο σημείο 1.1.
5.2 Η ευθύνη του Πωλητή στο πλαίσιο της εγγύησης για ελαττώματα των αγαθών έναντι του Πελάτη αποκλείεται βάσει του άρθρου 558 § 1 του Αστικού Κώδικα.
6 Δήλωση εγγύησης — εγγύηση ανθεκτικότητας — εγγύηση διανομής
Η ακόλουθη δήλωση εγγύησης απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες Πελάτες — επιχειρηματίες που συνάπτουν σύμβαση άμεσα σχετιζόμενη με την επαγγελματική τους δραστηριότητα, όταν από το περιεχόμενο της σύμβασης προκύπτει ότι αυτή έχει επαγγελματικό χαρακτήρα για τον Πελάτη.
6.1. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., με έδρα στο Rybnik, οδός Rudzka 65 C, 44-200 Rybnik, εφεξής καλούμενη «Εγγυητής», εγγυάται την ορθή λειτουργία των αγαθών της προσφοράς της, εκτός από αυτά που καθορίζονται στα σημεία 6.1.A. - 6.1.M. και στο σημείο 6.2. παρακάτω, εφεξής καλούμενα «Αγαθά», για χρονικό διάστημα όχι μικρότερο από την περίοδο εγγύησης που καθορίζεται στο σημείο 6.5 παρακάτω, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης και τις συστάσεις του κατασκευαστή ή του διανομέα στο εγχειρίδιο χρήσης. Η δήλωση εγγύησης ισχύει στην επικράτεια της Δημοκρατίας της Πολωνίας και αφορά Αγαθά που αγοράστηκαν εντός της επικράτειάς της. Η δήλωση εγγύησης ή η κάρτα εγγύησης παραδίδεται απευθείας με τα Αγαθά, ή — στην περίπτωση αγοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Εγγυητή — πληροφορίες σχετικά με την ύπαρξη και το περιεχόμενο της εγγύησης παρουσιάζονται στην περιγραφή των Αγαθών και στον ιστότοπο: service.innpro.eu/warranty.
6.1.A. Για προϊόντα μάρκας DJI, εξαιρουμένων των προϊόντων DJI DOCK, εγγυητής είναι η SZ DJI Technology CO., LTD. Lobby of T2, DJI Sky City, No. 53 Xianyuan Road, Xili Community, Xili Street, Shenzhen, Κίνα. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι μεσάζων που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την DJI.
6.1.B. Για αγαθά DJI DOCK, εγγυητής είναι η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., με έδρα στο Rybnik, οδός Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που καθορίζονται στην παρούσα δήλωση.
Για τη διατήρηση των δικαιωμάτων εγγύησης για τα αγαθά, είναι απαραίτητη η εκτέλεση περιοδικών τεχνικών επιθεωρήσεων των Αγαθών κάθε 6 μήνες, σύμφωνα με την κάρτα επιθεώρησης (συνημμένο «Κάρτα επιθεώρησης DJI DOCK» στο https://service.innpro.eu/warranty). Οι περιοδικές επιθεωρήσεις πραγματοποιούνται δωρεάν από και με έξοδα του Εγγυητή.
6.1.C. Για αγαθά μάρκας RENEWD, εγγυητής είναι η Renewd, Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Ολλανδία. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι μεσάζων που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την RENEWD.
6.1.D. Για προϊόντα μάρκας AMAZFIT και ZEPP, εγγυητής είναι η Zepp North America Inc., 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA 92612 Irvine, ΗΠΑ. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι πράκτορας που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την AMAZFIT.
6.1.E. Για προϊόντα μάρκας ECOFLOW, εγγυητής είναι η EcoFlow Inc, Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, Κίνα. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι μεσάζων που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την ECOFLOW.
6.1.F. Για προϊόντα μάρκας Insta360, εγγυητής είναι η Arashi Vision Inc, 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, ΗΠΑ. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι πράκτορας που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την Insta360.
6.1.G. Για προϊόντα μάρκας Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle και Joysway, εγγυητής είναι η KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Τσεχική Δημοκρατία. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι μεσάζων που ορίστηκε από τον κατασκευαστή μόνο για την προώθηση αξιώσεων εγγύησης από εξουσιοδοτημένα πρόσωπα στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την KAVAN Europe s.r.o.
6.1.H. Για αγαθά μάρκας Akaso, εγγυητής είναι η Akaso Tech LLC, 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, ΗΠΑ. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι μεσάζων που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την Akaso.
6.1.I. Για προϊόντα μάρκας Dreame, εξαιρουμένων των ρομποτικών χλοοκοπτικών, εγγυητής είναι η DREAME INTERNATIONAL (HONG KONG) LIMITED, εταιρεία εγγεγραμμένη βάσει του δικαίου του Χονγκ Κονγκ, με έδρα στη διεύθυνση: Room H28G, Blk EH, 10th Floor, Golden Bear Ind. Ctr., 66-82 Chai Wan Kok St., Tsuen Wan, Χονγκ Κονγκ. Οι αξιώσεις εγγύησης στην Πολωνία θα πρέπει να γίνονται χρησιμοποιώντας την ειδική φόρμα του κατασκευαστή που διατίθεται στη διεύθυνση https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home ή μέσω email στο dreamesupport@dreame.tech
6.1.J. Για τα ρομποτικά χλοοκοπτικά Dreame, εγγυητής είναι η Automax Technologies (HONG KONG) CO., Limited, εταιρεία εγγεγραμμένη βάσει του δικαίου του Χονγκ Κονγκ με έδρα στη διεύθυνση: UNIT 1104A 11/F KAI TAK COMM BLDG NO 317-319 DES VOEUX RD Central SHEUNG WAN HONG KONG. Οι αξιώσεις εγγύησης στην Πολωνία θα πρέπει να γίνονται χρησιμοποιώντας την ειδική φόρμα του κατασκευαστή που διατίθεται στη διεύθυνση https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home ή μέσω email στο [dreamesupport@dreame.tech](mailto:dreamesupport@dreame.tech).
6.1.K. Για προϊόντα μάρκας Roborock, εγγυητής είναι η Beijing Roborock Technology Co. Ltd., Kangjian Baosheng Plaza, Building 1, Room 6016, 6017 and 6018, 6F, Block C, No.8 Heiquan Road, Haidian District, 102206 Πεκίνο, Κίνα. Οι αξιώσεις εγγύησης στην Πολωνία θα πρέπει να γίνονται χρησιμοποιώντας την ειδική φόρμα του κατασκευαστή που διατίθεται στη διεύθυνση https://pl.roborock.com/pages/support-repair ή μέσω email στο [support-pl@roborock-eu.com](mailto:support-pl@roborock-eu.com).
6.1.L. Για προϊόντα μάρκας MOVA, εγγυητής είναι η SpaceWalker Technology Hong Kong CO., Limited, εταιρεία που συστάθηκε βάσει των νόμων της Ειδικής Διοικητικής Περιοχής του Χονγκ Κονγκ, με έδρα στη διεύθυνση ROOM 01, 26TH FLOOR, WORKING VIEW COMMERCIAL BUILDING, 21 YIU WAH STREET, CAUSEWAY BAY HK. Οι αξιώσεις εγγύησης στην Πολωνία θα πρέπει να γίνονται χρησιμοποιώντας την ειδική φόρμα του κατασκευαστή που διατίθεται στη διεύθυνση https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home ή μέσω email στο [movasupport.pl@mova-tech.com](mailto:movasupport.pl@mova-tech.com).
6.1.M. Για προϊόντα μάρκας Hohem, εγγυητής είναι η Shenzhen Hohem Technology CO., Ltd., εταιρεία εγγεγραμμένη βάσει του δικαίου του Χονγκ Κονγκ, με έδρα στη διεύθυνση: B106, Building 2, Jiuxianglin Industrial Park, 4227 Xili Lake Road, Nanshan District, Shenzen City, Guangdong 518055, Κίνα. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. είναι μεσάζων που διορίστηκε από τον κατασκευαστή αποκλειστικά για τον σκοπό της προώθησης αξιώσεων εγγύησης από δικαιούχους στην Πολωνία προς εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες επισκευής που ορίζονται από την Hohem.
Οποτεδήποτε η παρούσα δήλωση εγγύησης αναφέρεται στα Αγαθά, η αναφορά αυτή εφαρμόζεται αναλόγως στα Αγαθά που καλύπτονται από εγγύηση από μία από τις οντότητες που καθορίζονται στις ενότητες 6.1.A. - 6.1.M. παραπάνω.
6.2. Η εγγύηση δεν καλύπτει: πρόσθετα και αντικαθιστώμενα εξαρτήματα, όπως αυτά που εκτίθενται ή ενδέχεται να εκτεθούν σε σταθερά ή μεταβλητά φορτία, όπως έλικες, τρίποδα, βραχίονες στήριξης, βεντούζες, βούρτσες, φίλτρα, ολισθητήρες, δίσκους, λεπίδες πριονιού, τρυπάνια, πέλματα, λειαντήρες, επιστρώσεις βαφής, ελαστικά εξαρτήματα, γρανάζια, ρουλεμάν, ιμάντες, τύμπανα, δακτυλίους, κυλίνδρους, έμβολα, ψήκτρες κινητήρα, καλώδια τροφοδοσίας ή μετάδοσης σε περίπτωση βλάβης της μόνωσης ή του βύσματος, κυλιόμενα ή κινούμενα μέρη· η εγγύηση δεν καλύπτει βαθουλώματα στη συσκευασία, ξεθώριασμα ή αποχρωματισμό της συσκευασίας, γρατσουνιές ή φθαρμένες επιγραφές.
6.3. Η εγγύηση δεν καλύπτει Αγαθά τα οποία, λόγω της προσωπικής τους φύσης, του τρόπου χρήσης και της επαφής με το σώμα του χρήστη, δεν μπορούν να σταλούν για σέρβις χωρίς παραβίαση των προτύπων υγιεινής. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για Αγαθά που δεν μπορούν να επανέλθουν σε κατάσταση που να επιτρέπει την ασφαλή επαναχρησιμοποίηση ή πώλησή τους από τρίτο μέρος, ή που θα απαιτούσαν υπερβολικές δαπάνες για να γίνει αυτό. Για παράδειγμα, τέτοια Αγαθά περιλαμβάνουν συσκευές προσωπικής φροντίδας (π.χ. οδοντόβουρτσες, ξυριστικές μηχανές, αποτριχωτικές μηχανές), ιατρικά αξεσουάρ και ακουστικά in-ear.
6.4. Ο πρώτος αγοραστής των Αγαθών — ο Πελάτης της INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. — δικαιούται την Εγγύηση. Τα δικαιώματα που απορρέουν από την Εγγύηση δεν μεταβιβάζονται σε επόμενους αγοραστές των Αγαθών. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. — ούτε ο εγγυητής που αναφέρεται στα σημεία 6.1.A. — 6.1.M. — αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος με τον επόμενο αγοραστή των Αγαθών.
6.5. Προϋπόθεση για την αποδοχή και εξέταση μιας αξίωσης εγγύησης από τον Εγγυητή είναι η παράδοση των Αγαθών στο κέντρο σέρβις του Εγγυητή μαζί με περιγραφή των ελαττωμάτων που εντοπίστηκαν από τον Πελάτη, σύμφωνα με τις ακόλουθες παραγράφους, καθώς και η υποβολή απόδειξης αγοράς των Αγαθών από την INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., και η υπόδειξη του ορατού και ευανάγνωστου σειριακού αριθμού του Προϊόντος, εάν υπάρχει.
6.6. Περίοδος εγγύησης:
Η περίοδος εγγύησης καθορίζεται σύμφωνα με τις πληροφορίες στη δήλωση εγγύησης ή στην κάρτα εγγύησης που αναφέρεται στην ενότητα 6.1 παραπάνω και στην καρτέλα προϊόντος στον ιστότοπο b2b.innpro.eu, εξαιρουμένων των μπαταριών που είναι ενσωματωμένες στη συσκευή ή περιλαμβάνονται στο σετ.
Η περίοδος εγγύησης για την μπαταρία είναι ανεξάρτητη από την περίοδο εγγύησης για άλλα Αγαθά και είναι 12 μήνες.
Η περίοδος εγγύησης υπολογίζεται γενικά από την ημερομηνία αγοράς των Αγαθών από τον Πελάτη από τον Εγγυητή, με την επιφύλαξη των ακόλουθων διατάξεων:
Στην περίπτωση αγαθών μάρκας DJI, η περίοδος εγγύησης υπολογίζεται από την ημερομηνία ενεργοποίησης των αγαθών από τον πρώτο αγοραστή (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) ή την ημερομηνία αγοράς από τον προαναφερθέντα πρώτο αγοραστή, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο — εκτός εάν οι λεπτομερείς προδιαγραφές που παρέχονται στην καρτέλα προϊόντος ή από τον κατασκευαστή στο εγχειρίδιο χρήσης υποδεικνύουν διαφορετικό σημείο έναρξης για την περίοδο εγγύησης. Ο Πελάτης μπορεί να ελέγξει τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της περιόδου εγγύησης για τα αγορασμένα Αγαθά μέσω του πάνελ σέρβις στο service.innpro.eu μετά την εγγραφή στην εφαρμογή σέρβις και τη σωστή σύνδεση. Ο εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσίας υπό τη μορφή αντικατάστασης των Αγαθών με νέα σε περίπτωση που τα Αγαθά έχουν αποσυρθεί από την πώληση ή η υποστήριξή τους έχει τερματιστεί· σε τέτοια περίπτωση, είναι δυνατή μόνο η εκκαθάριση και επιστροφή χρημάτων.
6.7. Η ευθύνη βάσει της εγγύησης καλύπτει μόνο ελαττώματα που προκύπτουν από αιτίες που ενυπάρχουν στα πωληθέντα Αγαθά. Ειδικότερα, η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που προκύπτουν από τη χρήση των Αγαθών ή άλλες επακόλουθες αιτίες, όπως:
- μηχανική βλάβη οποιουδήποτε είδους, συμπεριλαμβανομένης της βλάβης που προκαλείται από υπερφόρτωση ή υπερθέρμανση
- προκύπτουσα από τη συναρμολόγηση ή χρήση των Αγαθών αντίθετα με τις οδηγίες λειτουργίας
- προκύπτουσα από τη μεταφορά ή χρήση των Αγαθών σε συνθήκες που δεν συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές
- προκύπτουσα από ακατάλληλη αποθήκευση ή ανεπαρκή συντήρηση των Αγαθών
- προκύπτουσα από την πλήρη εξάντληση του λιπαντικού ή του λαδιού στα Αγαθά
- προκύπτουσα από έντονη ρύπανση στο εσωτερικό ή εξωτερικό των Αγαθών
- προκαλούμενη από τη χρήση εξαρτημάτων που δεν είναι σύμφωνα με τις συστάσεις του κατασκευαστή ή του διανομέα των Αγαθών
- προκύπτουσα από τυχαία γεγονότα όπως πυρκαγιά, πλημμύρα, ηλεκτρικές υπερτάσεις, ηλεκτρικές εκκενώσεις κ.λπ.
- προκύπτουσα από πολεμικές πράξεις, ταραχές, τρομοκρατικές ενέργειες ή βανδαλισμούς
- ζημιά που προκαλείται από μη εξουσιοδοτημένες τροποποιήσεις κυκλωμάτων και αναντιστοιχία ή ακατάλληλη χρήση της μπαταρίας και του φορτιστή
- ζημιά που προκαλείται από ζητήματα αξιοπιστίας ή συμβατότητας κατά τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων εξαρτημάτων
- ζημιά που προκαλείται από τη λειτουργία της συσκευής με χαμηλή ή κατεστραμμένη μπαταρία
- απώλεια ή καταστροφή δεδομένων από τα Αγαθά
- όλα τα προγράμματα που παραδίδονται με τα Αγαθά ή εγκαθίστανται αργότερα
- βλάβη ή ζημιά που προκαλείται από αγαθά τρίτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ο κατασκευαστής των Αγαθών ενδέχεται να προμηθεύσει ή να ενσωματώσει με τα Αγαθά κατόπιν αιτήματος του χρήστη
- ζημιά που προκύπτει από τεχνική βοήθεια άλλη από εκείνη που έχει εξουσιοδοτηθεί από τον κατασκευαστή των Αγαθών
- Αγαθά ή εξαρτήματα με αλλοιωμένες ετικέτες αναγνώρισης, ή από τα οποία έχει αφαιρεθεί η ετικέτα αναγνώρισης
- αποτυχία εκτέλεσης των ενεργειών που καθορίζονται στο εγχειρίδιο χρήσης, οι οποίες προορίζονται να εκτελεστούν από τον χρήστη
- σε περίπτωση οποιωνδήποτε επισκευών, μετατροπών, τροποποιήσεων, αποσυναρμολόγησης εν όλω ή εν μέρει, ή δομικών αλλαγών στα Αγαθά από οντότητα άλλη από τον Εγγυητή ή εγκεκριμένη από τον Εγγυητή. Η ανακάλυψη τσακίσεων στις πολλαπλές αυλακώσεις των στοιχείων στερέωσης μερών του αντικειμένου ή ζημιά σε σφραγίδες, ετικέτες ή άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας, καθιστώντας αδύνατη την ανάγνωση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτά, μπορεί να αντιμετωπιστεί ως παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένη οντότητα.
- ζημιά που προκαλείται από ακατάλληλη εγκατάσταση, ακατάλληλη χρήση ή λειτουργία που δεν είναι σύμφωνη με τις επίσημες οδηγίες χρήσης
- ζημιά που προκαλείται από πτήσεις στις οποίες δεν τηρήθηκαν οι συστάσεις στις οδηγίες χρήσης των Αγαθών
- ζημιά που προκαλείται από τη χρήση των Αγαθών σε κακές καιρικές συνθήκες (π.χ. ισχυροί άνεμοι, βροχή ή αμμοθύελλες κ.λπ.)
- ζημιά που προκαλείται από τη χρήση των Αγαθών σε περιβάλλον όπου συμβαίνουν ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές (δηλαδή, σε μεταλλευτικές περιοχές ή κοντά σε πύργους ραδιομετάδοσης, γραμμές υψηλής τάσης, σταθμούς παραγωγής ενέργειας κ.λπ.)
- ζημιά που προκαλείται από τη χρήση των Αγαθών σε περιβάλλον όπου συμβαίνουν παρεμβολές από άλλες ασύρματες συσκευές (δηλαδή, εξοπλισμός, ασύρματα σήματα βίντεο, σήματα Wi-Fi κ.λπ.)
- ζημιά που προκαλείται από τη χρήση των Αγαθών σε βάρος μεγαλύτερο από το ασφαλές βάρος εκκίνησης που καθορίζεται στις οδηγίες χρήσης
- ζημιά που προκαλείται από αναγκαστική πτήση όταν τα εξαρτήματα είναι φθαρμένα ή κατεστραμμένα.
- ζημιά που προκύπτει από την παραμέληση των περιοδικών τεχνικών επιθεωρήσεων της συσκευής.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ DRONES DJI, ΕΠΙΠΛΕΟΝ:
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ DJI DOCK:
6.8. Ο δικαιούχος της εγγύησης υποχρεούται να αναφέρει την ανακάλυψη ελαττώματος στο Προϊόν στον Εγγυητή αμέσως μετά τον εντοπισμό του και να το παραδώσει με δικά του έξοδα, αφού πρώτα υποβάλει αίτημα μέσω του πάνελ σέρβις στο service.innpro.eu, στην ακόλουθη διεύθυνση:
SERWIS INNPRO Robert Błędowski sp. z o.o.
Rudzka 65c
44-200 Rybnik, Πολωνία
NIP: 6423234719
EU NIP: PL6423234719
KRS: 0000944160
Ο Εγγυητής δεν φέρει ευθύνη για ζημιά που προκαλείται από την εσκεμμένη χρήση ελαττωματικού αντικειμένου.
Ο Εγγυητής δεν συλλέγει Αγαθά από Πελάτες.
Ο Εγγυητής δεν φέρει ευθύνη για ζημιά που προκαλείται κατά τη μεταφορά των Αγαθών στο κέντρο σέρβις, ειδικότερα, αλλά όχι αποκλειστικά, εάν ο Πελάτης δεν έχει λάβει κατάλληλα μέτρα προφύλαξης και δεν έχει ασφαλίσει τα Αγαθά που αποστέλλονται. Αυτή η διάταξη ισχύει τόσο για ζημιά που προκαλείται στα Αγαθά που αποστέλλονται όσο και για ζημιά που προκαλείται από τα Αγαθά.
6.9. Η αναφορά ελαττώματος πρέπει να περιλαμβάνει:
- το όνομα και τη διεύθυνση του αγοραστή, τον αριθμό φορολογικού μητρώου, τη διεύθυνση e-mail και τον αριθμό τηλεφώνου·
- μια περιγραφή του ελαττώματος στα Αγαθά σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των Αγαθών·
- μια ένδειξη για το πότε, από ποιον και υπό ποιες συνθήκες ανακαλύφθηκε το ελάττωμα στα Αγαθά·
- έναν ακριβή κατάλογο των αντικειμένων που επιστρέφονται, μαζί με μια περιγραφή των Αγαθών (π.χ. «κουτί, τρυπάνι, 2 μύτες τρυπανιού, μπαταρία»· μην χρησιμοποιείτε γενικούς όρους όπως «σετ», «πλήρες σετ», «έλικες», «καλώδια», «καλύμματα», «οδηγίες», «συσκευές ασφαλείας» κ.λπ.)·
- προσδιορίστε τον τύπο της αναμενόμενης επισκευής: εγγύηση ή εκτός εγγύησης (επί πληρωμή).
6.10. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες εάν κριθεί απαραίτητο για την ορθή εξέταση της αξίωσης.
6.11. Το Προϊόν που υποβάλλεται για σέρβις πρέπει να παραδίδεται καθαρό και προστατευμένο από ζημιές κατά τη μεταφορά (κατά προτίμηση στην αρχική του συσκευασία). Στην περίπτωση συγκροτημάτων, όλα τα υγρά (λάδια και καύσιμα) πρέπει να αφαιρούνται από το Προϊόν από εξουσιοδοτημένο άτομο. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή της αξίωσης εάν ανιχνευθούν υγρά.
6.12. Ο Εγγυητής ενημερώνει το δικαιούχο μέρος εντός 14 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης σχετικά με το αποτέλεσμα της εξέτασης και την εγκυρότητα της ειδοποίησης. Εάν το ελάττωμα επιβεβαιωθεί, ο Εγγυητής διασφαλίζει ότι το ελάττωμα που καλύπτεται από την εγγύηση επισκευάζεται δωρεάν εντός 60 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των ελαττωματικών Αγαθών από τον Εγγυητή στο κέντρο σέρβις του Εγγυητή. Εάν η επισκευή δεν είναι δυνατή ή είναι αντιοικονομική, ο Εγγυητής επιστρέφει το ποσό που καταβλήθηκε όπως αναφέρεται στο παραστατικό πώλησης ή αντικαθιστά τα Αγαθά με Αγαθά απαλλαγμένα από ελαττώματα, κατά την κρίση του Εγγυητή. Η μέθοδος επισκευής ελαττωμάτων που καλύπτονται από την εγγύηση καθορίζεται αποκλειστικά από τον Εγγυητή.
6.13. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει την αξία της επιστροφής χρημάτων για τα Αγαθά εάν το δικαιούχο πρόσωπο έχει παραδώσει ελλιπή Αγαθά. Η αξία της επιστροφής μπορεί να μειωθεί αναλογικά με την αξία των ελλειπόντων αντικειμένων σύμφωνα με την τιμή αγοράς αυτών των αντικειμένων. Σε περίπτωση αντικατάστασης των Αγαθών ή κατεστραμμένων μερών των Αγαθών με νέα, αυτά γίνονται ιδιοκτησία του δικαιούχου της εγγύησης, σε αντάλλαγμα για τα ελαττωματικά αντικείμενα, τα οποία γίνονται ιδιοκτησία του Εγγυητή. Ο Εγγυητής δεν επιστρέφει κατεστραμμένα μέρη των Αγαθών σε περίπτωση αντικατάστασής τους.
6.14. Σε περίπτωση αντικατάστασης των Αγαθών ή κατεστραμμένων μερών των Αγαθών με νέα, αυτά γίνονται ιδιοκτησία του δικαιούχου της εγγύησης σε αντάλλαγμα για τα ελαττωματικά μέρη, τα οποία γίνονται ιδιοκτησία του Εγγυητή. Ο Εγγυητής δεν επιστρέφει κατεστραμμένα μέρη των Αγαθών σε περίπτωση αντικατάστασής τους.
6.15. Ο δικαιούχος της εγγύησης δεν δικαιούται κανένα άλλο δικαίωμα βάσει της εγγύησης πέραν αυτών που αναφέρονται παραπάνω, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων που απορρέουν από υποχρεωτικές νομοθετικές διατάξεις.
6.16. Ο δικαιούχος υποχρεούται να παραλάβει τα επισκευασμένα Αγαθά που του εκδόθηκαν από τον Εγγυητή εντός 20 ημερών από την ενημέρωσή του ότι τα Αγαθά είναι έτοιμα για παραλαβή. Μετά την περίοδο αυτή, ο Εγγυητής, ανεξάρτητα από τυχόν περαιτέρω δικαιώματα αποζημίωσης που δικαιούται βάσει νόμου, δικαιούται:
- να χρεώσει τον Πελάτη με έξοδα αποθήκευσης (με χρέωση 9 PLN ανά ημέρα)
- να θέσει τα Αγαθά σε δικαστική παρακαταθήκη (αφού ενημερώσει τον Πελάτη)
- να ζητήσει από τον Πελάτη να υπογράψει δήλωση πρόθεσης εγκατάλειψης των Αγαθών.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ DJI DOA ΓΙΑ ΑΓΑΘΑ ΜΑΡΚΑΣ DJI
6.17. Όσον αφορά τα Αγαθά μάρκας DJI, ανεξάρτητα από τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που καθορίζονται στις προηγούμενες παραγράφους και με την επιφύλαξη της ενότητας 6.17 παρακάτω, ο Πελάτης ενδέχεται να είναι σε θέση να επωφεληθεί από τους ακόλουθους όρους εγγύησης:
Εάν τα Αγαθά DJI εμφανίσουν ελαττώματα αμέσως μετά την αγορά και αυτά αναφερθούν στην INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ως πράκτορα του εγγυητή εντός επτά ημερών από την ημερομηνία αγοράς και επιβεβαιωθούν από τον πράκτορα του εγγυητή, ο εγγυητής (που υποδεικνύεται στην ενότητα 6.1.A. παραπάνω) θα καταβάλει κάθε προσπάθεια να αντικαταστήσει τα Αγαθά με νέα, απαλλαγμένα από ελαττώματα Αγαθά εντός 14 εργάσιμων ημερών βάσει της εγγύησης DJI DOA (dead on arrival, δηλαδή τα αγαθά δεν λειτουργούν από την ημερομηνία αγοράς).
6.18. Ο εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αντικατάσταση DOA σε περίπτωση ελλείψεων αποθεμάτων ή προβλημάτων εφοδιαστικής, οπότε ισχύουν οι διατάξεις των ενοτήτων 6.1-6.15 παραπάνω.
6.19. Η υπηρεσία εγγύησης DJI DOA δεν θα παρέχεται εάν:
- τα αγαθά παραδόθηκαν στον μεσάζοντα του Εγγυητή (SERWIS INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) περισσότερες από επτά ημερολογιακές ημέρες μετά την αγορά τους, ή
- το πρόσωπο που δικαιούται την Εγγύηση δεν παρείχε απόδειξη αγοράς από τον Εγγυητή μαζί με τα αγαθά, ή
- τα αγαθά που παραδόθηκαν από τον Πελάτη για αντικατάσταση δεν περιλαμβάνουν όλα τα αρχικά εξαρτήματα ή περιέχουν εξαρτήματα που έχουν υποστεί ζημιά από τον χρήστη, ή
- μετά την εξέταση των αγαθών και την εκτέλεση κατάλληλων ελέγχων από τον Εγγυητή, το αναφερόμενο ελάττωμα δεν επιβεβαιωθεί, ή
- αποκαλυφθούν σφάλματα ή ζημιές στα αγαθά που προκαλούνται από μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή τροποποίηση των αγαθών, όπως έκθεση σε υγρασία, εισαγωγή ξένων σωμάτων (νερό, λάδι, άμμος κ.λπ.) ή ακατάλληλη εγκατάσταση ή λειτουργία, ή
- διαπιστωθεί ότι οι ετικέτες προϊόντος, οι σειριακοί αριθμοί, τα υδατογραφήματα κ.λπ. έχουν πλαστογραφηθεί, αλλοιωθεί κ.λπ., ή
- το ελάττωμα προκαλείται από ανεξέλεγκτους εξωτερικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της πυρκαγιάς, της πλημμύρας, των ισχυρών ανέμων ή των κεραυνών.
6.20. Η INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., ως μεσάζων του εγγυητή, και ο εγγυητής (που υποδεικνύεται στην ενότητα 6.1.A. παραπάνω) δεν φέρουν ευθύνη για:
- Σωματική βλάβη (συμπεριλαμβανομένου θανάτου), υλική ζημιά, προσωπικό τραυματισμό ή υλική βλάβη που προκαλείται από τη χρήση των αγαθών αντίθετα με τις οδηγίες λειτουργίας.
- Νομικές συνέπειες και άλλες συνέπειες που προκαλούνται από τη μη συμμόρφωση του χρήστη με τους ισχύοντες νόμους.
6.21. Με την επιφύλαξη της ενότητας 5.2. παραπάνω, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 577(1) § 2(1) του Αστικού Κώδικα, ο Εγγυητής ενημερώνει ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του πωληθέντος αντικειμένου με τη σύμβαση, ο αγοραστής δικαιούται δια νόμου νομική προστασία με έξοδα του πωλητή· η εγγύηση δεν επηρεάζει αυτά τα ένδικα μέσα.
7. Προστασία προσωπικών δεδομένων
7.1 Διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων των πελατών της Πλατφόρμας B2B, καθώς και των προσώπων που ενεργούν εξ ονόματος του Πελάτη, είναι η INNPRO Robert Błędowski sp z.o.o., η οποία είναι ο Πωλητής σύμφωνα με τη σημασία αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων.
7.2 Το πεδίο των δεδομένων του Πελάτη (ή προσώπου που ενεργεί εξ ονόματός του), απαραίτητο για τη σύναψη σύμβασης πώλησης ή τη δημιουργία λογαριασμού στην Πλατφόρμα B2B, περιλαμβάνει: όνομα και επώνυμο (επωνυμία επιχείρησης), διεύθυνση -οδός, αριθμός κτιρίου, αριθμός διαμερίσματος, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη, χώρα- αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο Πελάτης μπορεί, επίσης, να παρέχει τον αριθμό ΑΦΜ του και επιπρόσθετες πληροφορίες. Επιπλέον, η υπηρεσία της Πλατφόρμας B2B συλλέγει αυτόματα τη διεύθυνση IP των υπολογιστών των ατόμων που χρησιμοποιούν την Πλατφόρμα B2B.
7.3 Τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη (ή προσώπου που ενεργεί εξ ονόματός του) επεξεργάζονται από τον Πωλητή σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφονται αναλυτικά στην Πολιτική Απορρήτου (https://b2b.innpro.gr/PRIVACY-POLICY-cabout-eng-10.html), βάσει του Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ) 2016/679 της 27ης Απριλίου 2016 σχετικά με την προστασία των φυσικών προσώπων, όσον αφορά την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και την ελεύθερη κυκλοφορία αυτών των δεδομένων και την κατάργηση της Οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων) ("RODO").
7.4 Με ξεχωριστή, σαφή συγκατάθεση του Πελάτη (ή προσώπου που ενεργεί εξ ονόματός του), ο Πωλητής μπορεί να επεξεργαστεί τα προσωπικά του δεδομένα προκειμένου να του παρέχει μια ηλεκτρονική υπηρεσία, στέλνοντας τακτικά πληροφορίες σχετικά με νέα προϊόντα και προσφορές στην Πλατφόρμα B2B ("Newsletter"). Στην υπηρεσία Newsletter μπορεί να εγγραφεί επιλέγοντας το αντίστοιχο πλαίσιο επιλογής κατά τη δημιουργία λογαριασμού στην Πλατφόρμα B2B. Η υπηρεσία Newsletter παρέχεται δωρεάν για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να διακόψει τη συμμετοχή του από τη λήψη Newsletter οποτεδήποτε και χωρίς αιτιολόγηση, υποβάλλοντας το κατάλληλο αίτημα στον Πωλητή, μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που αναφέρονται στο σημείο 1.1. 1.1. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο απεγγραφής στο κάτω μέρος κάθε Newsletter. Η απόσυρση είναι ισοδύναμη με ανάκληση της συγκατάθεσης για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη με σκοπό την παροχή της υπηρεσίας Newsletter. Η ανάκληση της συγκατάθεσης δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων που πραγματοποιήθηκε πριν την ανάκληση.
8. Τυπικές Διατάξεις
8.1 Η επίλυση οποιωνδήποτε διαφορών προκύπτουν μεταξύ του Πωλητή και του Πελάτη υποβάλλονται στα δικαστήρια που έχουν δικαιοδοσία για την έδρα του Πωλητή.
8.2 Με επιφύλαξη των απολύτως δεσμευτικών διατάξεων του νόμου, η ευθύνη του Πωλητή έναντι του Πελάτη, ανεξαρτήτως της νομικής της βάσης, θα περιορίζεται στο ποσό της τιμής που καταβλήθηκε για τα Αγαθά, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών αποστολής τους, σε κάθε περίπτωση (ακόμη και εάν η αξίωση του Πελάτη δεν σχετίζεται με τη σύμβαση πώλησης), για ποσό όχι μεγαλύτερο των 125,00 EUR. Ο Πωλητής φέρει ευθύνη έναντι του Πελάτη μόνο για άμεση ζημία και εντός των ορίων της πραγματικής ζημίας.
8.3 Σε θέματα που δεν καλύπτονται από αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις θα ισχύουν οι σχετικές διατάξεις του νόμου.
8.4 Οποιαδήποτε σχόλια ή ερωτήσεις σχετικά με τη λειτουργία της Πλατφόρμας B2B μπορούν να υποβληθούν στις διευθύνσεις που αναφέρονται στην καρτέλα Επικοινωνία (https://b2b.innpro.gr/contact-eng.html).
8.5 Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις δεν παραβιάζουν κανένα από τα δικαιώματα του Πελάτη σύμφωνα με το ισχύον δίκαιο. Εάν κάποια διάταξη των Όρων και Προϋποθέσεων είναι ασυμβίβαστη με το ισχύον δίκαιο, αυτή η διάταξη δεν θα ισχύει, χωρίς να επηρεάζεται η ισχύς των υπόλοιπων διατάξεων.
8.6 Ο Πωλητής μπορεί να τροποποιήσει τους Όρους και Προϋποθέσεις, ενημερώνοντας τους Πελάτες για τις τροποποιήσεις εξαρχής. Πληροφορίες σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές στους Όρους και Προϋποθέσεις θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Πλατφόρμας B2B, στην καρτέλα «Όροι και Προϋποθέσεις B2B» (https://b2b.innpro.gr/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html), μαζί με το κείμενο της νέας έκδοσης των Όρων και Προϋποθέσεων. Οι παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί πριν από την εφαρμογή των αλλαγών εκτελούνται με βάση τους προηγούμενους κανόνες, στους οποίους παρέχονται σύνδεσμοι στο πεδίο «Όροι και προϋποθέσεις για τους καταναλωτές – πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος b2b.innpro.gr» (https://b2b.innpro.gr/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html).